Ćwiczenia Pilates, przykłady i opisy przygotowanych zestawów ćwiczeń

Przykłady ćwiczeń fitness pilates, dokładne opisy jak wykonywać ćwiczenia w metodzie pilates, przygotowane zestawy ćwiczeń.

Najnowsze w kategorii

Dla kogo metoda Putkisto?

Dla kogo odpowiednia jest metoda Putkisto? Dobroczynnymi skutkami metody Putkisto są wzmocnione, elastyczne i zdrowe mięśnie oraz prawidłowa, dobrze wyważona postawa.Przekonacie się, że uzyskałyście zgrabna talię, uwypukloną klatkę piersiową i wyprostowane plecy, prawidłowo ustawiona miednicę, silne , zdrowe nogi i zredukowany cellulit. Udoskonalenie techniki oddechowej spowoduje podwyższenie poziomu energii życiowej. Metoda redukuje bóle pleców i utrzymuje silne, zdrowe kości, A co najważniejsze, możecie się tego wszystkiego same nauczyć, dzięki przejrzystym i zwięzłym objaśnieniom, prezentowanym krok po kroku przez cały program. Celem metody Putkisto jest poprawa naszego zdrowia i samopoczucia raz na zawsze. Metoda jest przeznaczona dla osób w każdym wieku i o zróżnicowanym stopniu sprawności.Od tych którzy spędzają mnóstwo czasu, siedząc przy biurku do profesjonalnych sportowców, piosenkarzy, aktorów itd. Szczególnie jest przydat ... czytaj całość

Zasady metody Putkisto

Zasady metody Putkisto Zasada polega na tym ,że każdy mięsień powinien być dłuższy niż kość, którą podtrzymuje, ruch, który inicjuje. Pomyślcie o konsekwencjach w przypadku mięśni zbyt krótkich i usztywnionych. Wszystkie marzymy o giętkim, silnym i prawidłowo zbudowanym ciele, czyż to nie fajnie mieć silną miednicę, podtrzymującą talię, proste plecy i ramiona a oprócz tego prawidłowe krążenie oraz wysoki poziom energii? Metoda Putkisto naświetla konsekwencje przykurczonych, sztywnych mięśni. Przykurczone mięśnie stanowią jedną z podstawowych przyczyn problemów zdrowotnych i często uniemożliwiają ludziom osiąganie lepszych wyników w uprawianych przez nich sportach. Zmęczenie, stres i brak równowagi ciała wynikają z przykurczonych, usztywnionych mięśni, złej postawy i niewystarczająco skutecznego oddychania. Ponieważ wiele z nas spędza codziennie sporo godzin w pozycji siedzącej, po pewnym czasie mięśnie staj ... czytaj całość

Trening na mięśnie grzbietu

Trening na mięśnie grzbietu zestaw 12 ćwiczeń pozwalających wzmocnić mięśnie grzbietu Podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie tułowia w przód. Tułów powinien być ustawiony równolegle do podłoża. Jednym kolanem i ramieniem należy się oprzeć na ławeczce stojąc do niej bokiem... Ćwiczenie 1 Podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie tułowia w przód. Tułów powinien być ustawiony równolegle do podłoża. Jednym kolanem i ramieniem należy się oprzeć na ławeczce stojąc do niej bokiem. Noga podpierająca lekko ugięta, sztangielka spoczywa na podłożu i trzymana jest wyprostowanym ramieniem. Ciągniemy sztangielkę do góry siłą mięśni barku i grzbietu, pionowo w górę w linii prostej, blisko ciała do pachy. Łokieć skierowany na zewnątrz . W ćwiczeniu tym zaangażowane są: mięsień ramienny (jego aktony środkowe i tylne), mięsień czworoboczny grzbietu i najszerszy grzbietu. Ćwiczenie 2 Przenoszenie sztangielek w przód i w tył na wyprostowanych rękach w opadzie tułowia w ... czytaj całość

Aerobiczna szóstka Weidera

Aerobiczna szóstka Weidera, czyli doskonały zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha Jest to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania ... czytaj całość

Mięśnie brzucha wiadomości ogólne

Mięśnie brzucha wiadomości ogólne oraz zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha Wiadomości Ćwicząc mięsnie brzucha, wzmacniamy je i redukujemy tkankę tłuszczową. Przy ćwiczeniach mięsni brzucha i talii należy pamiętać o wprowadzeniu kilku ćwiczeń na mięśnie grzbietu, gdyż zapobiega to bólom kręgosłupa. Zaplanuj ćwiczenia w tej części dnia, w której Twoja aktywność psychiczna i fizyczna jest dobra! Nie zmuszaj się do ćwiczeń, jeśli Twoje samopoczucie jest złe. Ale pamiętaj, iż prawidłowo ukształtujesz mięśnie brzucha tylko wtedy, gdy przeznaczysz 15 minut dziennie na ćwiczenia. Dostosuj stopień trudności ćwiczeń do wieku, kondycji, stanu zdrowia, wagi. Aby zapobiec kontuzjom, pobudzić i przygotować organizm do pracy, rozpocznij ćwiczenia od lekkiej rozgrzewki. Następnie przejdź do ćwiczeń na mięśnie brzucha, a na końcu do rozluźniających organizm ćwiczeń. Podczas ćwiczeń oddychaj regularnie, jeśli wstrzymujesz oddech - cicho licz kolejne powtórzenia. Nigdy nie poprzedzaj takich zł ... czytaj całość

Mapa Strony Subskrybuj RSS Polityka prywatności

Copyright © 2002 - 2017 Fitness Pilates