Sobota, Luty 4
Pilates&Fitness Logo
  1. Pilates&Fitness
  2. Ćwiczenia
  3. Ćwiczenia, które wspomagają odchudzanie

Elements envato

Ćwiczenia, które wspomagają odchudzanie

Czy są ćwiczenia, które pomogą szybko i zdrowo schudnąć? A może są takie, które zapewnią najbardziej spektakularne efekty? Pytania wcale nie są łatwe!

Ćwiczenia na szybkie odchudzanie

Jaki trening przyniesie najszybsze efekty? Oczywiście trening interwałowy! Ćwiczenie 3-4 w tygodniu sprawi, że szybko zauważysz wysmuklenie się sylwetki. Do tego wzmocnisz swoje mięśnie i poprawisz kondycję. Do innych zalet należy:

  • podkręcenie metabolizmu,
  • szybsze spalanie tkanki tłuszczowej,
  • zwiększenie ogólnej siły,
  • szybkie spalanie kalorii (nawet 500 kcal w 10 minut!),
  • zmniejszenie ryzyka zachorowania na: cukrzycę, miażdżycę i inne choroby układu krwionośnego,
  • możliwość wykonania go w domu!

Nie zapominaj, że zamknięte siłownie nie oznaczają, że nie jesteś w stanie ćwiczyć!

Ćwiczenia interwałowe do wykonania w domu

Zastanawiasz się, co możesz zrobić w domu? Już podpowiadamy!

  • burpees,
  • bieg bokserski,
  • przysiady z wyskokiem,
  • pompki,
  • skoki na skakance.

Widzisz? Nie potrzebujesz do tego specjalnego sprzętu! Dzięki maksymalnemu wysiłkowi błyskawicznie spalisz zbędne kalorie! Nie bez powodu mówi się, że trening interwałowy jest najszybszym, najkrótszym i najlepszym treningiem wyszczuplającym! Godzina ćwiczeń to spalenie kilkuset, a nawet 1 000 kcal! Żeby osiągnąć najlepsze rezultaty należy jednak być sumiennym i przyłożyć się! Poniżej znajdziesz przykładowy trening!

Równomierny rozwój

Ćwiczenia, które angażują do pracy całe ciało, pomogą równomiernie wzmocnić wszystkie mięśnie.Dzięki temu już nigdy nie pominiesz dnia nóg. Dobrym wyborem może więc być: wiosłowanie, bieganie, marsz, ćwiczenia wielostawowe i wzmacniające z obciążeniem, np. przy pomocy hantli.

Na szczęście na nasze ciało ma wpływ każdy trening. Odpowiednie dopasowanie go do swoich możliwości i oczekiwań, można spalić tkankę tłuszczową lub wyrzeźbić ciało. Pamiętaj, że podstawowy trening nie sprawi, że uzyskasz mocne, wielkie mięśnie!

Różnorodny trening sprawi, że organizm nie przyzwyczai się do ćwiczeń – tylko wtedy możesz liczyć na ciągłe rezultaty! Pamiętaj o tym, kiedy będziesz komponować sobie trening.

Paula Bukowska

Paula Bukowska

Czytaj poprzedni

Istotna rola wody w organizmie

Czytaj następny

Trening na czczo czy po posiłku?

Komentarze

Dla Ciebie

Polecamy

Kategorie

Popularne tagi

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).