Sobota, Grudzień 14
Pilates&Fitness Logo
  1. Pilates&Fitness
  2. Ćwiczenia
  3. Ćwiczenia na bryczesy

Elements envato

Ćwiczenia na bryczesy

Bryczesy – mało która kobieta nigdy nie miała z nimi problemy. Na szczęście istnieją ćwiczenia, które pomagają w pozbyciu się dodatkowych wypukłości na udach. Przedstawiamy Wam kilka ćwiczeń: reszta zależy już od Was! 

Niwelacja bryczesów, wyszczuplenie ud

Pięknie wymodelowane uda, zero cellulitu: to połączenie ćwiczeń na bryczesy i odpowiedniej diety. Niestety, właściwe odżywianie wspomoże każdy nas wysiłek: trening zawsze zaczynamy od kuchni! Trening fizyczny powinien odbywać się 2-3 razy w tygodniu. Ćwiczenia nie powinny być wykonywane jednak codziennie! Nasz organizm zawsze potrzebuje minimum dnia na zregenerowanie się.

Dieta na gładką skórę

  • Rezygnacja z produktów przetworzonych,
  • zmniejszenie ilości spożywanego cukru,
  • 2 litry wody dziennie – najlepiej mineralnej, niegazowanej.


(fot. Porady Fit )

Najlepsze treningi na bryczesy

Podstawą będzie tutaj trening cardio: wykonywany regularnie i wzbogacony o pojedyncze ćwiczenia przyniesie najszybszej i przede wszystkim długotrwałe efekty! Do tego pierwsze efekty zauważymy po pogodzeniu się z rowerem stacjonarnym i powrót do chociaż półgodzinnego biegania. Ćwiczenia te przyśpieszą pracę naszego serca, a tym samym pobudzą przemianę materii – oznacza to, że szybciej spalimy zbędną tkankę tłuszczową.

Ćwiczenia na bryczesy

Oczywiście wszystkie ćwiczenia zaczynamy od odpowiedniej rozgrzewki: w przypadku wymienionych niżej ćwiczeń wystarczy nawet kwadrans truchtu w miejscu lub skakania na skakance. Odpowiednia rozgrzewka zapewni nam większe bezpieczeństwo w trakcie ćwiczeń i sprawi, e efekty będą lepiej widoczne. Na koniec ćwiczeń warto rozciągnąć mięśnie nóg – wspomoże to ich regenerację.

  • Aqua aerobik,
  • pilates,
  • dance aerobik,
  • step aerobik,
  • fat burning,
  • jazda na rowerze,
  • pływanie żabką,
  • przysiady,
  • plank,
  • wykopy do boku
  • przysiady sumo,
  • deska na boku z uniesioną jedną nogą,
  • przyciąganie kolana do klatki piersiowej na leżąco.

 

Paula Bukowska

Paula Bukowska

Czytaj poprzedni

Pilates czyli jak kształtować idealną sylwetkę

Czytaj następny

Co to jest Pilates?

Komentarze

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę LastLevel i Zaufanych Partnerów firmy LastLevel do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy LastLevel i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).