Sobota, Grudzień 5
Pilates&Fitness Logo
  1. Pilates&Fitness
  2. Ćwiczenia
  3. Ćwiczenia na bryczesy

Elements envato

Ćwiczenia na bryczesy

Bryczesy – mało która kobieta nigdy nie miała z nimi problemy. Na szczęście istnieją ćwiczenia, które pomagają w pozbyciu się dodatkowych wypukłości na udach. Przedstawiamy Wam kilka ćwiczeń: reszta zależy już od Was! 

Niwelacja bryczesów, wyszczuplenie ud

Pięknie wymodelowane uda, zero cellulitu: to połączenie ćwiczeń na bryczesy i odpowiedniej diety. Niestety, właściwe odżywianie wspomoże każdy nas wysiłek: trening zawsze zaczynamy od kuchni! Trening fizyczny powinien odbywać się 2-3 razy w tygodniu. Ćwiczenia nie powinny być wykonywane jednak codziennie! Nasz organizm zawsze potrzebuje minimum dnia na zregenerowanie się.

Dieta na gładką skórę

  • Rezygnacja z produktów przetworzonych,
  • zmniejszenie ilości spożywanego cukru,
  • 2 litry wody dziennie – najlepiej mineralnej, niegazowanej.


(fot. Porady Fit )

Najlepsze treningi na bryczesy

Podstawą będzie tutaj trening cardio: wykonywany regularnie i wzbogacony o pojedyncze ćwiczenia przyniesie najszybszej i przede wszystkim długotrwałe efekty! Do tego pierwsze efekty zauważymy po pogodzeniu się z rowerem stacjonarnym i powrót do chociaż półgodzinnego biegania. Ćwiczenia te przyśpieszą pracę naszego serca, a tym samym pobudzą przemianę materii – oznacza to, że szybciej spalimy zbędną tkankę tłuszczową.

Ćwiczenia na bryczesy

Oczywiście wszystkie ćwiczenia zaczynamy od odpowiedniej rozgrzewki: w przypadku wymienionych niżej ćwiczeń wystarczy nawet kwadrans truchtu w miejscu lub skakania na skakance. Odpowiednia rozgrzewka zapewni nam większe bezpieczeństwo w trakcie ćwiczeń i sprawi, e efekty będą lepiej widoczne. Na koniec ćwiczeń warto rozciągnąć mięśnie nóg – wspomoże to ich regenerację.

  • Aqua aerobik,
  • pilates,
  • dance aerobik,
  • step aerobik,
  • fat burning,
  • jazda na rowerze,
  • pływanie żabką,
  • przysiady,
  • plank,
  • wykopy do boku
  • przysiady sumo,
  • deska na boku z uniesioną jedną nogą,
  • przyciąganie kolana do klatki piersiowej na leżąco.

 

Paula Bukowska

Paula Bukowska

Czytaj poprzedni

Jak uzyskać płaski brzuch

Czytaj następny

Jak dbać o stawy

Komentarze

Dla Ciebie

Polecamy

Kategorie

Popularne tagi

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).