Czwartek, Sierpień 13
Pilates&Fitness Logo
  1. Pilates&Fitness
  2. Ćwiczenia
  3. Coraz popularniejsze treningi - Les Mill...

Elements envato

Coraz popularniejsze treningi - Les Mills

Coraz więcej treningów w swojej nazwie ma dopisek LM lub Les Mills. Jedno jest pewne - zyskują one popularność z każdą chwilą! Zebraliśmy w jednym miejscu jak najwięcej informacji, które wytłumaczą, jak mała rodzinna firma zyskała miano prawdziwej potęgi.  

Krótka historia Les Mills 

Może znasz już to nazwisko? Philip Mills to olimpijczyk, który w latach 60 otworzył swoją własną siłownię w Nowej Zelandii. Jego zaangażowanie i zafascynowanie sportem przeszło najpierw na jego syna, a następnie na coraz większą ilość ludzi. W końcu rozprzestrzeniło się to na cały świat. Zobacz czy jego trening nie sprawdzi się u Ciebie! Coś musi być na rzeczy, skoro treningi les Mills prowadzone są w ponad 20 tysiącach klubów.  Poniżej znajdziesz krótką propozycję na domowy trening.

Szczęśliwa 13 od Les Mills 

Na chwilę obecną mamy dostępnych 13 programów treningowych, które są dostępne w wielu klubach, na płytach i oczywiście w Internecie. Zakładają one zmianę choreografii, dzięki czemu ćwiczenia pozwalają na ciągły rozwój i przede wszystkim – nie nudzą się. Po sprawdzeniu kilku treningów grupowych zauważyliśmy, że 3 z nich cieszą się największą popularnością: 

  • LM Bodypump – jest to przede wszystkim pierwszy trening opracowany przez byłego olimpijczyka we współpracy z jego żoną. Ćwiczenia polegają głównie na lekkich i umiarkowanych ciężarach, wielu powtórzeniach i energicznej muzyce! Większość treningów Les Mills przeprowadzana jest w “towarzystwie” muzyki, która pomaga szybciej złapać  odpowiednie tempo oraz umila czas na siłowni. 

  • LM CXWORK – jest to trening, który polega przede wszystkim na wzmocnieniu kręgosłupa, poprawieniu postawy i ogólnym umocnieniu całego ciała. W czasie treningu ćwiczone są wszystkie partie mięśni. 

  • LM Bodycombat – ten trening słynie ze swojej intensywności. Już jedna sesja pozwala spalić nawet 750 kcal, co stanowi naprawdę zaskakujący wynik. To jedyne takie połączenie tradycyjnych ćwiczeń i sztuk walki, które nie tylko wzmacniają mięśnie, ale poprawiają zwinność i szybkość

Która z tych propozycji najbardziej odpowiada Twoim potrzebom? Jesteśmy pewni, że nawet, jeśli nie zdecydujesz się na któryś z tych trzech treningów, to w pozostałych 10 znajdziesz coś dla siebie.  

Paula Bukowska

Paula Bukowska

Czytaj poprzedni

Zalety pilatesu czyli ćwiczenia pozwalające poczuć pracę własnych mięśni

Czytaj następny

Siedzący tryb życia – jak uniknąć negatywnych skutków?

Komentarze

Dla Ciebie

Polecamy

Kategorie

Popularne tagi

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).